Strategie en doelgroepen

Het heeft zin om na te denken over wie u wilt bereiken met welke boodschap. Wat is uw doel? Wie moet geïnformeerd worden en hoe kunt u dat het beste doen? Of wilt u iemand overtuigen? Moet er een stappenplan komen? Is een folder het juiste middel of is het beter om elkaar te spreken?

Met andere woorden: een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen. Ik denk graag met u mee over de beste aanpak en doelgroepen.

  • Het is begonnen: verschillende organisatie bereiden hun jaarverslagen voor. Van vier A4'tjes tot lijvige documenten, het is altijd mooi om resultaten in klare taal te verwoorden.

  • Nieuwsgierig naar de 'jubileuminterviews' van Brantjes Makelaars?

  • Een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen.

  • Communicatief beleid met Factor C, het werkt!

  • Klare taal begint bij de beleidsnota, niet pas bij ‘het foldertje voor de burger’ of ‘het stukje voor de krant’.

Een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen.
Het jaarverslagenseizoen: van vier A4’tjes tot lijvige documenten, het is altijd mooi om resultaten in heldere taal te verwoorden.
Kale boel: in dit corona-jaar géén toespraken van Pasveer T&T bij de lintjesregen …
Communicatief beleid met Factor C: samen met opdrachtgever werken aan inzicht en overzicht.
Klare taal begint bij de beleidsnota, niet pas bij ‘het foldertje voor de burger’ of ‘het stukje voor de krant’.

gerealiseerde projecten / portfolio

bekijk/download hier:

Zomer 2016 volgde ik een tweedaagse cursus Factor C over ‘communicatie in het hart van beleid’.