Strategie en doelgroepen

Het heeft zin om na te denken over wie u wilt bereiken met welke boodschap. Wat is uw doel? Wie moet geïnformeerd worden en hoe kunt u dat het beste doen? Of wilt u iemand overtuigen? Moet er een stappenplan komen? Is een folder het juiste middel of is het beter om elkaar te spreken?

Met andere woorden: een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen. Ik denk graag met u mee over de beste aanpak en doelgroepen.

  • Het is begonnen: verschillende organisatie bereiden hun jaarverslagen voor. Van vier A4'tjes tot lijvige documenten, het is altijd mooi om resultaten in klare taal te verwoorden.

  • Communicatief beleid met Factor C, het werkt!

  • Nieuwsgierig naar de 'jubileuminterviews' van Brantjes Makelaars?

  • Een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen.

  • Klare taal begint bij de beleidsnota, niet pas bij ‘het foldertje voor de burger’ of ‘het stukje voor de krant’.

Het jaarverslagenseizoen: van vier A4’tjes tot lijvige documenten, het is altijd mooi om resultaten in heldere taal te verwoorden.
Kale boel: in dit corona-jaar géén toespraken van Pasveer T&T bij de lintjesregen …
Een broodje haring verkopen doe je anders dan mantelzorgers ondersteunen.
Communicatief beleid met Factor C: samen met opdrachtgever werken aan inzicht en overzicht.
Klare taal begint bij de beleidsnota, niet pas bij ‘het foldertje voor de burger’ of ‘het stukje voor de krant’.

gerealiseerde projecten / portfolio

bekijk/download hier:

Zomer 2016 volgde ik een tweedaagse cursus Factor C over ‘communicatie in het hart van beleid’.